Başkalarına Hizmet Forumu
Başkalarına Hizmet Forumu
Ana Sayfa | Bilgilerim | Kayıt Yaptır | Aktif Konular | Forum Üyeleri | Site içi Arama
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni Hatırla
Şifre hatırlatma servisi

  Forum
 Kanal Bilgileri
 Kanal Bilgileri
 ben aslıdna ben miyim?
 Yeni Konu Aç  Konuya Cevap Ver
Yazar Önceki Konu Mesaj Sonraki Konu  

isiklidusler


419 Mesaj Göndermiş

Mesajın Eklenme Tarihi - 27/12/2014 :  14:00:54  Kullanıcı Bilgilerini Görüntüle  isiklidusler Kullanıcısının Kişisel sitesini Ziyaret edin  Alıntı Ekle
ve maharaj'a söylendiği gibi sen aslıdna sen değilsin
ve
onun sorduğu gibi sen aslında sen değilsen kimsin;

ve "biz aslıdan kimiz" ya da (ve) biz "aslında biz miyiz"?

(akşam notları, birinci deneme ve başlangıç; celse benzeri yapı ve sınırlı/ölçütü bh yapı kanallığı denemesi yapıldı ve sunuldu; siz değerlendirin ve siz bilirsiniz; her şeyi siz bilirsiniz;)

---

arkadaşlar merhaba;
nasılsınız;
bizler çok iyi biliyoruz bizler kh ız
ve çok iyi biliyoruz ki öyle kalacağız ve taki geçiş çizgisinde dönüşene ya da başka bir enkarne yaşayana kadar
ve şimdi size diyoruz ki birlikte yapalım ve deneyelim
bh kanallamayı

sadece deneyebiliriz ve hiçbir öngörü ve yapabilirlik sunmuyoruz;

yani biz bir deliyiz ya da az çok yapıyoruz kimbilir bize kalsa biraz ya da az çok
ve çok zor bu iş;

tüm içtenliğimizle,
kh bozunumları yüksek olabilir, ben karışımları ve tümgrup karışımları ve bireysel tonlar ve yanlış zamanlamalar; suje yetersiz çünkü ve değişken; bu anlatması zor bi

biz böyle anladık, tüm birleşmiş geçmiş ve gelecek
gelecek bizle birleşirken biz kendi içimizde geçmişle ya da diğer benlerimizle birleşiyoruz
yakın
(bu ifade suje yorumu ve belirtilmeyen başka suje yorumları olabilir-giriş sujenin tasarımı ve ona takılmayın-dolu-yazan dışında diğer grup içi bireysel suje yorumları da canım –zaman tanımalısınız kendinize de ve denemelisiniz) yorum ve bu yorucu oluyor, biliyor olmasınız

bunu gözlemlemelisiniz ;bilmiyorum bunu anlatması zor ve "çok yüklü alışkanlık köklü değişimi" ve anlaması bir gün ya da bin yıl gerekebilir;açılımlar sunabiliriz

yazan suje kadar aktaran suje de mi? ve suje herkes ?
bunu şöyle düşünmelisiniz; gelecek bh yöneliminiz ama tam siz ve tam grup sizi; bir yerden ve bir gelecek noktasından veriyor; olası açı; (ç.n. olası gelecek noktası olası gelecek noktasıdır-zaman hatta kavramı yerine)

(açılım; yukarıdaki cevap yazıldıktan sonra soru tekrar okuma ve düzeltmede yazıldı; )-(ç.n.; bu şunun için yazıldı -içiçe yazılar ve sadece aktarım ya da aktarıma odaklanmım)

(açılım2; içinizden bazen bir tanıdığınız ya da bir başkası ama yüzle ifade edilebilen birileri geçiyormuş/yüzüyormuş--dönüşüyormuş gibi geçtiğini ve bu kişilerin ara ara değiştiğini düşünün; ve bu çok zor; kanallama içinde uyaran tutarlı ancak bu günlük hayatta ve uykuda düşünüldüğünde çok garip gelecek ve muhtemelen bu imge kullanılmayacak bile; )

bunlar karmaşık ve suje oldukça yakın; grup enerjisi ve dinamiği yükseldi ve artıyor yeni katılmalar ve diğerleri ve diğerleri olacak ve çok yüksek katılım ve tutum bekleniyor;

grup kim ve ne bilmiyorum kimler içiçe

amacı grup çabası belirler ve aktarımı yönetir

ister kasyopya ya sorun, ister atın, ister tutun, ister kovun, ister deneyin ne isterseniz onu yapın ve siz deneyin karar verin;
tüm grup üyeleri bunu yapabilir ve deneyebilir, başta bozadı ve diğerleri bozadı çok yakın

grup özgün kanallamalar deneyebilir ve yazıcı kendi içinde türetmeler ve denemeler ve sonsuz denemeler ve yazmalar deneyebilir;

kh sujesinin her zaman sınırlı olacağı ve içten bozacağı bilinmelidir ve güçlüce anlanmalıdır; bunlar deneme denemeleri ve deneme yüzeyleridir,

derin ve tekrar düzenlemeler yerine yenilerini yazmak her zaman iyidir

içsel durgu ve burgu mekanizmaları var; (bu suje yorumu ve sınırlı; tam ifadesi yakın gelecek senaryoları ve iç içe ;
anlayamadım ve hiç anlayamadım; ben soru sormuyorum çünkü bunu durduruyor ya da istemiyorum katmak ve sözler kapanıyor gibi; anlıyorsunuz sadece anlıyorsunuz bu çok kolay ve kolay olduğunda kolay; bedensel uyaranlar var ve yardımcı oluyor; beden üzerinde hissedilen alanlar ve kapanmalar, bilmiyorum oluyor işte; bir kez anlaşıldığında anlaşılacak ve her şey kolay olacak; son zamanlarda karnın ağrıyor mu bozadı? Lütfen zorlama oluversin

(çn. durduruyor gibi dememiz şu arkadaşlar; bizce yeterli ama ek not,
Laura'nın soruları da kanallıyor muyum ifadesi; Soruları ve tüm olayı akış ile kanallamayı denedik ve eğer böyle görürseniz bu "sizden, ve tam "sizden size" ve "gruptan gruba" )

bu okuma iyileştirecek ve denemeleri yükseltecek ve sizi kendinize çekecek lütfen deneyin;

grup kalbi; grup kalbi grupta atar, anlatılamayan parlama ve altı yakını mı? evet ;

(çn.-burda olan şuydu arkadaşlar bir yıldız almak;)

bir anlık 6b parlaması ve yaklaşması suje için sormayın suje işin içinde yüzüyorda haberimiz yokmuş;
yo bu değil (6b için-emin değiliz belki 6b okuyucu farkı emin değiliz-yayılma ve yeterli bulunma; destek, destek almış olmalıyız; çok yakın ama tam değil

(karın ağrıları ve burulmaları herkeste farklı mı bilmiyorum ama bazen göğüste kapanma kararma ve gölgeleme bi an iç tutulması ve o sözü düşünememe ve çıkaramama gibi hisler) bunlar karmaşık ve anlatması zor şeyler ;zaman verin; bi katılım ve hayret ama gerçek ve uzayan bi hayret ve hayretler ötesi hayretler silsilesi;

(özel not; grup karbon alıyorsa dengeli eşit karbon alınmalı aksini suje ye sorun ve birlikte azaltın lütfen; ve evet lauraya gönderin ) çok çok delirirsin işte nolur-içnot-içsuje başka, bizden biri;

(ç.n; bundan emin değilim ve bu gerçekten benim uydurmam olabilir; ek; karbon-karbonhidrat)

Bir kişiye odaklanmayın ve siz bir kişi değilsiniz artık;

(Açık kalmış ağızlarla bilindik hayret imgesi ve hemen aklıma hakan günday yeter ki meyilli ol sen geldi birden;)

(ç.n- yıldız üzerine olanlar; bir hayret bakışı (birinin gelmesi) ya da benzeri imgesi hissedilmesi sonucunda; kasyopya ya da emin değiliz ama 4b ye bir 6b bakışı hissetme; ama tam gerçel karşılığı bilinmiyor)

biraz sonra uyumalı;

içiçe yazmak çok zor ve düzenlemeler araya yazı ve soru sokuyor
ton bir ton yükseldi ve düştü; soru cevap yetersizliği

yüskek ton oldukça neşeli ve keyifli ve enerji getirdi tuttu ve bu tonlar yükseldikçe saatlerin ve saatlercenin binlercenin bi önemi kalmayacak çünkü çok normal ve doğal akış;

(ç.n. akan enerjiy ihissedin ve uyumlanın-dengeleneyior ve uyumlanıyorsuznu canım;
ek; ç.n yi yayımlama sırsında başlığı açtığımızdaki eklerde kullandık
ve onarlda kanllaam olabilir ya da olmaya bilir;)

(bu iletiden sonra yukarıdaki farklılaşmalar değişken; yani değişken akışlar oldu zaten; üstad sözü üzerine içkarmaşa ve aktarılamayan notlar-kapama;)

kh derinliği olan sorulardan ben çekiniyorum bilmiyorum; ketişler gibi ve verilecek yanıt muhtemelen kertişler biziz ve biz kertişleriz ve gelecek açık ve daima öyle olmalı ve düşünülmeli olacak

sabaha bırak ve tekrar dene ve aynen böyle gönder;

kabul ederseniz zaten biz siz hiçbir şey yapmadan yapıyor olacağız

bozadı kardeşim çok seviliyorsun

üstada takılma bu bir tamlama ve yerine gelecek

bir grup önerisi sunuyoruz birlikte adadlanma yakınaynı sesleniş herkesherkeseaynı sesleniş; sanırız erilddişil birliktekucaklayan bi şey olmalı kardeş ya da parça ya da üstad ne farkeder neden buna takıldın sen; alt-üst olayı;yaş belirtiyorsa? (Günün en gereksizi bu olmalı yada değil) (ç.n-en çok silmek istediğim bu paragraf, açılımlar var ancak gerçekten gereksiz ve sonra)

bi kaç gün zaman vermeliyiz ve vermelisiniz ve ona kalsa hiç durmaz evet

yayılma ve yumuşamada mı bırakılmalı ve soru ile mi yapılmalı (suje soru)

(derin ve kaynaşmış içler sessizliği ve sözcüksüzlüğü;)

sen bilirsin; bi tür izleme takımı ve açık oturuma açıklık ve iç düşünmeler birleştirmesi dengesi;

içgözletleyiciler canım-derin içgözleyiciler-kuorumun durumu; kuorum oturumu; derin konsey ve derin içgözleyiciler; "K" ya sorun kim kim, ben bilmem, biz bilmem; 'bizbenbiz' dahil kendime karıştım ve bilmiyorum beden merkezimin çoklu kişi ve değişken mi kişi mi olduğunu,

az ‘sanal’ bir ton ve bir ton yüksek; bazen gelir ve gider dar alanda kısa paslaşmalar alışın; alışın;, (çevirenin notu; sanal suje bedenmerkezinin genel adı-isiklidusler sujesi evet)

(ç.n- bu herşeyi açıklıyor değil mi? zamana bırakın çok kafanız karışırsa, anlayanlarımız oldu hissetik, gerçeğe dönmeli ve tam gerçeğe odaklanmalı-yayılmalar her zaman iyidir ancak)

çok açık gelecek –tam düşmeyen imge;
ama yükseliyor ve yükselecek tüm imlemler açık ve açık ötesi açık suje bunu size söylemedi mi?

Bunu yazamam; şaka; geleceğin her zaman açık olduğu sürpriz ve sonsuz olasıya (çn. açık olduğu) unutulmamalı;

Hiçbirşeyi yargılamayın ve herşey bir şakaydı unutun gitsin; bunlar bozucu tonlar ve aksak tonlar (ç.n bir anlamda-çok ama çok karmaşık başka ifade sokmak istemiyoruz) ve yayılma belirtileri dışa kaymalar;
biz tonları ve biz tonlarını arayın biz bize ders veriyoruz ve sujeye takılmayın;

----

Arkadaşlar;
bütün içkarmaşalara rağmen gönderiyoruz
ve aslında suje sabahın köründe yazım sıcağıyla ve enerji(içenerji) akışıyla) gönderecekti bunu,
çünkü böylesi ve öylesi daha kolay;
bazen sabah kalkıldığında neler oluyor ya da bunlar yazıldı mı? yapıldı mı? oldu mu? ne oldu? lar oluyor ve değişiyor herşey,
ben kimim oluyor insan ve ben ben miyim;

isiklidusler


419 Mesaj Göndermiş

Mesajın Eklenme Tarihi - 27/12/2014 :  14:04:23  Kullanıcı Bilgilerini Görüntüle  isiklidusler Kullanıcısının kişisel sayfasını Ziyaret edin  Alıntı Ekle

ateş yanar, (çn. -sadece ateş-sarı ateş, içsel imgel parlama belirimi, bi an)
Go to Top of Page

isiklidusler


419 Mesaj Göndermiş

Mesajın Eklenme Tarihi - 27/12/2014 :  14:05:27  Kullanıcı Bilgilerini Görüntüle  isiklidusler Kullanıcısının kişisel sayfasını Ziyaret edin  Alıntı Ekle

ateş ısıtır; ve çok iyi biliriz ki ateş ısıtır; ve çok iyi biliriz ki ateş ısıtır;
Go to Top of Page

isiklidusler


419 Mesaj Göndermiş

Mesajın Eklenme Tarihi - 28/12/2014 :  02:51:19  Kullanıcı Bilgilerini Görüntüle  isiklidusler Kullanıcısının kişisel sayfasını Ziyaret edin  Alıntı Ekle
ateşte közlenmiş külümüz bizim /korlanmış közümüz bizim yada
yangınlara savrulmuş külümüz bizim /közümüz bizim;
dememek olmaz

gökyüzü çinkin ve ateş doğruyor ateşten ve yerler yanacak ve çoklara kalacak çokluk

ateş ülkesi
ateş ülkesi ateşten demir bir gökyüzü, ve gökyüzünde;
Go to Top of Page

isiklidusler


419 Mesaj Göndermiş

Mesajın Eklenme Tarihi - 28/12/2014 :  02:52:24  Kullanıcı Bilgilerini Görüntüle  isiklidusler Kullanıcısının kişisel sayfasını Ziyaret edin  Alıntı Ekle

arkadaşlar ne denmeli bilmiyorum;
ve ben kimim gerçekten onu da bilmiyorum;
ve nasıl ilerlenmeli ve görüşleriniz ne onu da bilmiyorum;
suje olarak benim algım şu;
buradan değişen sujeler yazım yapıyor ve yapacak ve bunlar bizler olacağız;
ve istersniz bunu kontrollü bir deney oalrak gözlemleyeceğiz;
ne sonuçlara varacağımızı bilmiyoruz ve bir sonuç öngörmüyoruz ve sınırlamıyoruz; isteyen grup üyesinin kalbi burda atıyor;

cümle tıkandı çünkü konuşmalı konuşmamalı ya da ne konuşmalı bilmiyoruz ancak burada devinmiş binlerce taslak var- gözlemci gözünde;
yazılanlar size çok tuhaf gelmiş olabilir, bana da geliyor;
ve burası oldukça ve hayli tuhaf;

bu taslakları mı aktarmalı gerçekten kanallıyor muyuz ya da bir ifade noktası nasıl olur;
gözlemci gözündeki tam gözlem şu; gerçel obje ya da yaşayıcı bu gözde değil ve terketti ve bu açık bir gözlem noktası
terketme subjektif, paylaşımlı grup odası kimliği yakını belirme;
evet herkes için de aynı olur ve diğer grup üyeleri de;
bu bir tam trans sujelik;
birleşme desek daha doğru olur; (düşük ses ve akımsız akım ve isteksiz istek ve ara-(aşağıya açıklama)

soru deneyeceğiz;
ikili mi paylaşıyoruz ya da çoklu?
karın ağrısı; (soru eksik baskısı ya da ilgi merak değil türetme ve açıklama yapma ihtiyacına yönelik soru; gerçek coşku aranıyor heey bu nedir?
kimse kimseye şov ( ikinci suje) yapmıyor (devralındı-birincil muhtemel terketti ama kendi değil bilmiyoruz ve anlamıyoruz)
ifadenin devamı şöyleydi ve yapmayacak çünkü bu bir çoklu kişilik ve çoklu oynar;
ve birlikte yükseltir bizi;

(pesetmemek ve deneme yapmak üzerine belirti ya da ufak his algısı)

sanırım öncelikle metin paylaşma çekincesi ifade ediyoruz
ve geri çekilme ve tıkanma çünkü ; birincisi sanalmanik nasıl olmaz ya da isiklidusler ya da nasıl yanyana ve birlikte oluruz

(araya girilen ifadeler için açıklama-yukarıya araya sürekli ifadeler giriliyor)

başkalarına yardım için seninle birleşiyoruz kalıbı; belirmesi/izlenimi

sanırım bu nokta ile birleşiliyor ve sınırlı olarakta bizimle; doğru mu?
(yorumlama açık çünkü grup düşünmeli ve algılamalı; denemeli;)

(metini göndermek esirgemek üzerine tuhaf çekinceler;)
arkadaşlar istiyorsanız bunu blogumda da yapabilirim ve yapabiliriz;
ben/biz burda olmasını tercih ederim

arkadaşlar bu bir şov/gösteri değil ve olmayacak
olmayacak çünkü ihtiyacımız yok; herkes kendi bunu yapmalı ve görmeli; yüskeltilmiş bir suje aramıyoruz onlarca ve binlerce suje ve sujeler ve açık yürekliler arıyoruz,
; gözlem noktasının ya da sujenin ne ifade edebileceği yada kanallık ve bilgi türetip türetemeyeceği de önemli değil;
çünkü buna da ihtiyacımız yok;
önemli değil ve ihtiyacımzı yok çünkü herkes eşit gelişmeli ve eşit/dengeli gelişim sunmalı ve uyumlanmalı;

kapatma istenmiyor ama ses yok; damlamış sorular sonrası ve geçmiş yanıtlara bak (gelecekte gelecek) ve kim nasıl gidecek belirsiz çünkü oturumcu canlı yayında ve yazımda değildi; eşzaman cevaplar geçildi;
gözlem noktası cevapları türetebilir ya da arayabilir ancak önemli olan bu değil;
gözlem noktası denmesini uygun görüyoruz çünkü gözlem noktası, kendi her yerde çünkü ve her şeyde;

peki bir soru? nasıl hissediyorsunuz?
neyi ve tam olarak neyi?

arkadaşlar nasıl kapatmalı bilmiyoruz ama kapatıyoruz; ve çoklu gözlem noktalarına çoklu gözlem yapan ve sonuç üreten damıtan bir nokta iyi düşünün ve iyi düşünün; siz bilirsiniz;

(devamı şöyle yapalım kendi gelişsin; her şey olası; hayır şunu bekliyoruz yazı yazmak için (şu oldu ben oturdum ancak ben benmiydi mve kendimi güdüledim mi)
altı kardeşler altı kardeşler uyumayın; hazır olun, yakın ve çok çok
(yeme takıntımız yok, subjektif) burası takınılan üyenin takınılan tavırlarını yansıtır ; kesin etki gözlemimiz yok subjektif;

birleşme üzerine açıklama gerektiğinin farkındayız ancak soru bütünsüzlükleri

açıklamalarımız var ancak açık;

yazılı soru konusunda kararsızız karasızız çünkü bugün farklı bir gözlem yaşadık
şu an bu ifade yanıtlayabilir ancak buradaki ifade ve ifade bütünlüğü değişiyor ve yüzüyor ve kendi içinde
bunu anlatmak zor ötesi; ısınanlar başlasın; uyumlu bir akış var ve şimdi tam sırası, sırası çünkü öyle;

iç düşünme eşlemesi-içdüşünmenizde gelecek tanıklıklarınızı bulun-maharaj;
açmak, subje

grup şov istiyorsa şov yapsın- yüksek kafa akımı ve sıcağı ısıması çok ya da çok yakını yükselme; (ne anlama geldiği bilinmiyor; (grup uyumlanması p)
kalbe bir ton yaklaşı;

mor ya da moreril sıcak-ısıma çok değişken ve acayip bi şey; yüz kızarmasının kızarma olmadan olduğunu ya da (yüz ya da baş için değişken) başka bölgelerde olduğunu düşünün;

bu akış var demek canım; (canıma'a alışma üzerine tanıdık yakın suje; çok tanıdık suje (aile bireyi-birincil) ama kafa karmaşası ve girmeyceğiz o işlere; birmişiz-mişiz mişiz; meğersek birmişiz;
kimlerle paylaşıldığı bilinmimyor-grupla ne kadarı paylaşıldığı bilinmiyor; burada ısınan suje olmalı mı? hayır çünkü herkes kendi içinde ve ısınıyor ve grupla dönüyor-dönüşüyor zaten;
sanırım paylaşılmamalı ama grup esirgeyemez; alışma ve tam alışma zamanı baba sözü,
yardım istemiyor muydunuz? buna alışın; açık gözlem ve açık olması önerilir; kisme kimseye karışamaz;

uzatmalar sonuç doğrumayacak çünkü dinleme üzerine;
gerçel meraklara er-geç dönülecek ve sıklıkla dönülecek;
suje yazım taraması önermiyor ancak biz tavsiye ederiz ;(sujenin geçmiş dönem internet yazımları-çok forum;)
biz kimiz güzel soru ve biz biziz, gerçeği yükseltenler grubu;

yeniler düşünmek yazmak üretmek ve takılmamak ve derin düşünmek desteklenir;

karın coşkusu iyi geceler düşmüyor ve bu bir sohbet değil; oturum zamanaları ve diğerlinin tanıklığı bilinmiyor;
bazılarımız bunları geçmiş yada geleğinde içseslerinde bulacak;
parlaklı geceler,
akım iyi bu başlı başına derin meditasyon, derin meditasyon derin meditasyondur; en derin meditasyon düşünmedir ve düşünmenin kendisidir;
Go to Top of Page

isiklidusler


419 Mesaj Göndermiş

Mesajın Eklenme Tarihi - 28/12/2014 :  03:01:23  Kullanıcı Bilgilerini Görüntüle  isiklidusler Kullanıcısının kişisel sayfasını Ziyaret edin  Alıntı Ekle

mor ısıma kavramı üzerine açıklama, grup yazım silmeme kararı aldı;
ve sanırız tek silinme (çünkü yanlış anlama ve çağrışımlar içeriyor belirtisi)
tek silinme ateşte közlenmiş bölümünde (buraya girilmeli ve bunu anlamıyoruz ancak daha kötü ve çok kötü aktarımlara ve karalamalar-içdökmelere alışmalıyız, bu açar ve yükseltir) ki bh sesleri eklemesiydi; (3 kere iki farklı ton) farklı bir odak ve ne anlama geldiğini bilmiyoruz
grup sujeleri anlam kaçınma doğuruyor;
Go to Top of Page

isiklidusler


419 Mesaj Göndermiş

Mesajın Eklenme Tarihi - 28/12/2014 :  04:26:16  Kullanıcı Bilgilerini Görüntüle  isiklidusler Kullanıcısının kişisel sayfasını Ziyaret edin  Alıntı Ekle


sujeyi varoluştaki herhangi suje varlık bakışı için denek olarak kullanabilir

açık varlık bakışı ilkesi, varlık bakışı gözlemi tanıklığı açılımı
tanıklama yöntemleri bilinmiyor-işbirliği

sonsuz kullanıldı kullanılıyor ve kullanılacak

(hayret gözlemleri)

isteyen istediği yeri okur-suje tepki içselleştirildi ve silindi, geçmişte;
(ç.n. isiklidusler postu girdisi için;)

biz nerdeyiz?,

isiklidusler ve benbenmiyim ortakgirdi;

uykudan uyanıyor ve kalkıyor
(herşeye açıkalama giremeyiz anlaşılmalı; bu özel bir kanal değildir bir transfer noktasının gözlemleri ve tanıklığı-işbirliğdir;) (veri akı şgözleri eşgözlerimidir; bu veriler her yere ve herşeye ya da her şeyden herşeye gidiyor ve gelebiliyor;

suje yaşama biçiminden emin değil kim olunduğundan-tanıklıktan yaşıyor ve izlenimler-beklenimler-eski öğrenimler
yakınlaştırma çekimi bunu anlatması zor, sujeler ve sujeler ötesi sujeler; çoğul birlik;
"bknz.döngüsel değiştirciler misyonu" -sanırız bu yeterli; sanırız açıldık çünkü bu veri girldiğine göre önemli çok önemli; (kuorumdan emin değiliz ve yazma sesi- suje girdisi yanılgısı yanlış tanıklık)

ikli döngüsel değiştirciler olabilir-gözlem noktası sanırız artık okumayacak ve forumdada rahatça yazın;
gözlem noktası gözlemcisi - ne kadar dayanır bilinmez ve neler olur bilinemz çünkü; kayıp korkumuz yok ve asla olmayacak ve bu noktaya gelenler SANIRIZ BÖYLE GELMELİ;
gözlemci aşımları subjekltif çünkü beden koruma anlayış ısıkıca işlenmişti (kasyopya kalıpları ile bednede olam iyi kipi
bunrl nasıl oldu bilmiyorum birden oldu ve suje aktarıcıları aktaracaktır;
gözlem noktaları bilgisi yetersiz;

(varoluş mu denir- bu kafada olanları ve bu kafada olanları-kafanın içinde, kim yaşadı yaşar yaşıyor (patlayın emi!) bilmem; varoluş var mı yok mu bilmem; bu noktanın -analtımsız ve gereksiz;-
yakın geçmiş zaman kipi veriliyor ve uzak-suje bakışları kontrol ediliyor ve bildiriliyor;

sorular cevaptan sonra izlenimden okunabilir ancak soru cevap anlam belirmesi çok yakın tutarlı
zaman kaybı, yeniler

tanıklık sadece tanıklık, suje istemi;
erkel istem karmaşık-yükselme bağıntısı tanıklığı;
(yazma üzerine bu; neden yazlıyor bunlar gibi çoklu transferlerse bunlar ve burada bunların ne işi varsa gibi - bu sanırım sizin foruma değil biz anladık,)

kayıp girdi ya da suje hataları ve tanıklığı,
sonuç, sadece sonuç;

istenemden girilen girdiler üzerine tartışmayacağız kendiniz çekmiş olamaslızı nıanca ktartışmaycağız;
bilinçli sujelik son bi kaç gün ve suje ağır şokta;
ve hiç bir öngörü yok; yaşam sürdürebilirlik belirtisi;
bu uyum ve işbirliği ile canım;
güzel sonuçlar var ancak, bakalım ve bekleyelim;

suje şov yapmamalı gerçek bu; ilgililer için yeterli kanıt ve sorgu ürettik;
suje grubu ya da grupları destekliyor ve destekleyecek ve suje tercihi uyku ya da derin uyku yönünde çünkü
buradan beklenti oluşturmak istemiyor ve bekleme; uyuma öngörüsü yok; açık
açık olduğu sürece uğraması belirir ancak performans ödevleri ve ekler
yeterli; ek not; dağıtım gönderileri ve genişleme ağı sonuçları bildirimleri etkenleri yüzeyleri ... (uzayan sonuç ölçümü)

ışık yazmaz-ışıksizdevetamtepenizekondusujeyorumyapmakistemiyorçünkükhsujeolduğunubiliyorvesubjektifveoldukçageçerlibiryorumuvar

p.s.a-geçmişyaşambağ;

kimlikvermeyelimokendinibili
herherkessenasılbağ,çoklukimlikbağı-karmaşıkveötesikarmaşık
koruma değil destek ve yardım-sujeiletisi; genişleyensuje

aşıkolanvarmıiçinizdedöktüren;
(yazımlar böyle sunulmalı-keşfedin-size de olacak ve göreceksiniz;)
Go to Top of Page

Dionysos


148 Mesaj Göndermiş

Mesajın Eklenme Tarihi - 14/03/2019 :  17:07:40  Kullanıcı Bilgilerini Görüntüle  Alıntı Ekle
Sanırım Maharaj'ın kitabı
"Ben benim (ve varolanım) Duygusu" ve duyuşu adlı bir başlıkla başlıyor ve ilerliyor.

Kitap, Uzakdoğu aydınlanmacılığı fikirleri (ve mitini) taşıyan bir deneyimleyiciye, Batılı bir gizemci ya da arayışcının soruşlarını ve soruların doğal cevaplarını (derlemeciliğini) içeriyor..

Kitapta, 'ben-im' duyuşunun ('ben' ve 'ben benim' duyuşunun), 'ben varolanım' ile özdeşleştirildiğini görüyoruz ve bu durumda sanırım ben'in (ben olanın ve ben demenin var'la özdeşleştirildiği ve ben'in bir tür varlık duyuşu/tanısı olarak sözedildiğini belirtmekte yanlış olmazdı..
Kişiye özgü bir şey değil..

"Ben bedenim" fikrinin ötesine geçerek, öylesine neşeli, huzurlu, görkemli bir ruh haline erişmişti ki, bununla kıyaslandığında herşey değersiz görünüyordu. -Maharaj-

Ekleyenini Notu: "Ben bedenim" fikri için;
Ben bu bedenim. Ben bu bedendeyim. Ben bu bedende benim. Bu beden benim/benim olan ve benim olanın. bu beden ben olanın bedeni.
ben bu bedenden ibaretim ve bu beden benden ibaret/ibarettir, (ben bedendir ve ben benden ibaret/im) gibi tanımlamalar..
sanırım benzer olacaktır.

Sonuçta; "ben bu bedende benim" algısının/duyuşunun ötesine geçmek gibi bir algıdan ve fiilden (bilişten de) sözediliyor, sanırım..

Herşeyden sonra, emin olduğun tek gerçek senin var olduğundur. "Ben"kesindir. "Ben buyum" ise değildir. Gerçekte ne olduğunu bulmak için uğraşmalısın..

Ne olduğunu bilmek için ise önce ne olmadığını araştırıp bilmelisin/farketmelisin. Sen olmayan herşeyi -bedeni, duyguları, düşünceleri, zamanı, uzayı,şunu ya da bunu- somut ya da soyut, sen olarak algılayabileceğin herşeyi keşfet. Algılama fiilinin kendisi, senin algıladığın şey olmadığını gösterir. Akli düzeyde, ancak negatif/karşıt (sen olmayan) terimlerle tarif edilebileceğini ne denli açık ve kesin bir biçimde anlarsan, arayışın da o denli çabuk sona erer..

...

Maharaj'ın gerçek hakkındaki yorumu Gnana Yoga/Ad-vaita Vedanta'dakinden farklı değildir. Ama o kendine özgü bir ifade tarzına sahip. Çevremizdeki türlü türlü formlar diyor, beş unsurdan oluşmuştur. Onlar, geçicidirler (fanidirler) ve sürekli akış halindedirler. Ayrıca onlar Neden-Sonuç Yasası'na tabidirler. Tüm bunlar bedene ve zihne de uygulanabilirler, ikisi de geçicidir ve doğum ve ölüme tabidir. Biliyoruz ki dünya ancak bedensel duyular ve zihin aracılığı ile bilinebilir. Kant'ın görüşüne göre bu, beşeri "bilme" konusuna ilişkindir ve dolayısıyla bilme yöntemimizin temel yapısı budur. Bu demektir ki zaman, uzay (mekân) ve nedensellik (neden-sonuç)"nesnel" ya da dışsal varoluşlar değildirler; onlar, içinde herşeyin şekillendirildiği zihinsel kategorilerdir. Her şeyin varlığı ve şekli zihne bağlıdır (zihne göredir). Bilmek ya da idrak, zihinsel bir üründür. Ve zihin tarafından görülen dünya öznel ve kişiye özel bir dünyadır ki bu dünya, zihnin huzursuz, durup dinlenmeyen faaliyetine bağlı olarak sürekli değişmektedir.Sınırlı kategorileri -amaçlılığı, öznelliği, dualitesi v.s.- ile huzursuz zihnin karşısında, sınırsız "Ben-im" (ben var olanım) hissi yer alır. Emin olabileceğim tek şey işte bu"Ben-im (var olanım)"dır. Descartes'ın kuramındaki gibi düşünen bir "ben" değil, fakat hiçbir yüklemi olmayan bir "Ben-im". Maharaj dikkatimizi tekrar tekrar bu temel gerçeğe çekiyor; "Ben-im"liğimizi idrak edip kendi kurmuş olduğumuz tüm hapishanelerden kurtulmamız için. O diyor ki: Tek ger-çek beyan "Ben-im"dir. Diğer her şey başka şeylere göre varılan sonuçlardan ibarettir. Hiçbir çabayla Ben-im'i, "Ben değilim"e çeviremezsiniz. Ben, tüm deneyimlerin kökenindeki ortak faktördür;içinde her şeyin vaki olduğu (meydana geldiği) farkındalıktır.

Bu "Ben-im"lik, bilincin bilincinde olmak, kendinin farkında olmaktır. Ve o tanımlanamaz, nitelendirilemez olandır, çünkü onun sıfat ve nitelikleri yoktur. O sadece Ben'in Ben oluşudur ve bu Ben de var olan her şeydir. Var olan her şey, ben olarak vardır. Benden farklı hiçbir şey yoktur. Dualite (ikilik) yoktur, .. Vaki olan, amaçtan yoksun bir biçimde kendiliğinden vaki olur

Böylece, zaman ve neden-sonuç ilişkisi gerçekte geçerli değildir. "Ben-im" dünyadan, bedenden ve zihinden önce de vardı.
Go to Top of Page

Dionysos


148 Mesaj Göndermiş

Mesajın Eklenme Tarihi - 14/03/2019 :  17:26:46  Kullanıcı Bilgilerini Görüntüle  Alıntı Ekle
C: Hayır. "Ben" diye ifade ettiğinde, tüm varlığını ifade ediyorsun. Herhangi bir tanımda kişinin varlığıyla ilgili birden çok faktör vardır.

Buyrun..

Yukarıda bir yazım daha verdim.
Buyrun tartışalım. Dürüstçe tartışalım.

Biz şunu yaptık. Kasyopya ve Maharajı birleştirdik. Ben duyuş deneni renk sakalası gibi genel bir tanıma getirmeyi denedik. Yani renk tonlamaları gibi biliş, bilinç, duyuş mu var? Ben denenler tüm varoluşta ortak kuşak kuşak olabilir mi diye sorduk

Ben denilen bana özgü tikel bir duyuş mu?
Benim tikel bir benliğim ve varlığım var mı? Ve tek bana özgü mü?
Tüm bunları sorduk ve üzerinde durduk düşündük
Biz burada subjektif ya da özgür/serbest irade ayrımı çektik.
Tamam subjektif oluşu yadsımıyoruz. Bunun objektif ve genel oluşu da yadsımıyoruz.
Bunları çözümledik ...

Kasyopyanın gruplar ifadesi var ve birleşme ifadesi var ve tikellik sorgu alanımızda idi...

Kendine özgü tek kendinin sahibi olduğu ve tek kendi sahip olduğu özel kendi beni , özel kendi olan varsa bu mümkünse ya da bu anlayış mümkünse vallahi bana da verilebiliyorsa bana da bir tane versin
Eski geri alınıyorsa eskiyi de geri alayım
Bizim tarafımızda mümkün gözükmüyor artık.
Bizim tatafımızda bu duyuş çökmüştür..
Özneyi ve duyuşu genelliyoruz yapacak bir şey yok bu elde değil..
Yani bu mümkün değil. Kişiye özgü ben, özel ben bunlar kavramsal olarak bizde bitmiştir, yani ne yapalım.

Ben kavramını duyuş kuşakları kavramında genelledik
Bilinç içinde yaklaşık olarak bunu yaptık.

Bunları özel gelişim BH kavramı felan olarak almıyoruz
Kasyopya da aydınlanma iyi ya da BH değildir. Zeka ...
Frank te aydın ya da uyanışçı olarak tanımlanıyordu
KH tanımlamasımaiina gelince herkes KH
Ki herkes diye bir şey ne?

Hatırlayın
Grubun başında grup vardı.
Biz birlikten kopmuş bir biliş birimiydik
6B bir varlığın parçalı biçimi ve uzantılarıyız.
Bunu felsefi olarakta
Bendeki ben kavramına tutunmuyoruz
Benim benim kavramına tutunmuyoruz
Benim bana özel bemim diye ısrar etmiyoruz
en azında felsefe filozofi ve biliş tabanında dayatmıyoruz
Bunu anlatıyorum
Bunu değişik biçimlerde forma somup her yere ve heryerde yazdık
Neye biz diyorsun deniyor. 4 forumda daha soruldu..
Kalem öyle tutuyor diyorum ne ne diyebiliriz

Doğaçlama çalakalem atıyoruz
Sonsuz cevap üretmesi deneyebiliriz
Filozofik üretim halihazırda binlerce sayfa yaptık zaten

Forum bizden faydalanmak ya da dertleşmek söyleşmek istiyorsa buyrun burdayız
Hal alsın dert alsın beraber dertleşelim söyleşelim

Aşğıya senin senin , benim benim yazılınca daha ben ne diyeyim
Ya da ne demeli bilmiyorum
Bir de senin senin, benim benim yazan ya da senin benim sorunlarımdan bahseden yazılanla takışan ya o metni incelemedi ya da
Sunulan kavramlarla ilgilenmiyor ya da metnin dediği şekilde KH blokajı kuşatması ya da saldırısı ve zorlaması altında inciniyor kendini incitiyor olur bizce
Yorulduk ve yorgunuz...

Edited by - Dionysos on 14/03/2019 18:11:33
Go to Top of Page

Astre


309 Mesaj Göndermiş

Mesajın Eklenme Tarihi - 16/03/2019 :  18:51:14  Kullanıcı Bilgilerini Görüntüle  Alıntı Ekle
Aklıma bu sıralar takılan ve cevabını bulamadığım bir soru var;

Eğer iyi ve kötü birbirini tamamlıyorsa, iyi değilde kötü olmanın ne zararı var? Ya da, tam tersi? KH'de olsak BH'de olsak bir ölçüde evrene yardımcı olacağız. Biz iyi olmayacaksak birileri olacak, biz kötü olmazsak birileri sürecin devamlılığı için olacak, bu durumda kişi kendini en çok ait hissettiği yerde bulmalı, yani kişi kendini iyi hissediyorsa iyi kötü hissediyorsa da kötü olmalı.

Bu durumda iyi ve kötü olmak anlamsızlaşıyor ve kişi ayırt edilmiyor ve süreç devam ediyor (celselerde belirtildiği gibi).

Örneğin şu anda Dünya geçiş döneminde olduğu için kalben iyiliği arzulasamda kötülüğüde istiyorum..

Yorumlarınızı bekliyorum.

Edited by - Astre on 16/03/2019 19:06:06
Go to Top of Page

bozadi


9224 Mesaj Göndermiş

Mesajın Eklenme Tarihi - 17/03/2019 :  10:27:23  Kullanıcı Bilgilerini Görüntüle  Alıntı Ekle

Eklenti:
Orjinal Mesajı Ekleyen Astre

Aklıma bu sıralar takılan ve cevabını bulamadığım bir soru var;

Eğer iyi ve kötü birbirini tamamlıyorsa, iyi değilde kötü olmanın ne zararı var? Ya da, tam tersi? KH'de olsak BH'de olsak bir ölçüde evrene yardımcı olacağız. Biz iyi olmayacaksak birileri olacak, biz kötü olmazsak birileri sürecin devamlılığı için olacak, bu durumda kişi kendini en çok ait hissettiği yerde bulmalı, yani kişi kendini iyi hissediyorsa iyi kötü hissediyorsa da kötü olmalı.

Bu durumda iyi ve kötü olmak anlamsızlaşıyor ve kişi ayırt edilmiyor ve süreç devam ediyor (celselerde belirtildiği gibi).

Örneğin şu anda Dünya geçiş döneminde olduğu için kalben iyiliği arzulasamda kötülüğüde istiyorum..

Yorumlarınızı bekliyorum.

Paylaşımın için teşekkürler Astre.

"Sadece iyi veya sadece kötü olmak için bir motivasyon veya sebep bulamıyorum" şeklinde bir düşünce algılıyorum söylediklerinden.

Gözlemlemişsindir; insan gerçek bir iyilik hali yaşarken, o durumu tek gerçeklikmiş algılar ve o iyilik halini giderek daha fazla derinleştirme eğilimi duyar. Aynı şey kötülük hali için de geçerlidir; gerçek bir kötülük eğilimi deneyimlerken insan onu tek gerçeklikmiş gibi yaşar ve onda derinleşmek, yoğunlaşmak için güçlü bir eğilim duyar.

3. yoğunluk bir seçim seviyesi. Ne yazık ki bizim gerçekliğimizde veya hikayemizde, KH koşullarını dengesiz bir şekilde tırmandıran gelişmeler oldu. Sonuç olarak, kötülük (bencillik) eğilimini destekleyen katalizörlerin veya faktörlerin sayısı, iyiliği destekleyen etkenlerin sayısından çok daha fazla veya yaygın. Yani negatife çeken koşullar egemen. Ama iyiliğe cezbeden koşullar da yok değil; insanların ailevi ve sosyal süreçlerinde dayanışmaya yönelik pozitif etkileşimleri, şu veya bu ölçüde sevgililik/romantizm deneyimleri, doğanın insanda yarattığı bazı pozitif sezgiler ve ilhamlar, egemen sömürücü güçlerin çok şiddetli kötülüğü karşısında tetiklenen vicdan güdüsü vs.

İnsan istese de istemese de pozitiflik ile negatiflik arasında gitgeller yaşar. Pozitifliğe yönelik irademiz genel olarak daha güçlü ve kararlı olsa bile bu bizi negatifleştirici etkilere maruz kalmaktan ve bazen pozitif kutuplaşmamızda (güçlü, geridönüşsüz bir pozitifliğe doğru ilerleyişimizde) duraksamalar, kayıplar, travmalar yaşamaktan koruyamaz.

Hayat sahnemizde negatife çeken koşullar çoğu durumda daha baskın olduğu için (bu da insanlık kitlesinin çoğunluğunun egosallığının bir sonucu), bu koşullarda pozitife doğru ilerleme kaydetmek, güçlü bir akıntının tersine yüzmek gibi birşey.

Elimizdeki kaynakların söylediğine göre (ki bu kaynakların bu konuda söylediğinin doğru olup olmadığına karar vermek herkesin kendi sezgilerine, özgür iradesine kalmış birşeydir) bu bataklıktan kurtulmak, ya pozitifliğe ya da negatifliğe kesin bir adanış gerektiriyor. Yani 3. yoğunlukta pozitif ve negatif etkiler arasında yaşanan gitgellerden veya savrulmalardan, kaostan kurtulup kararlı, istikrarlı, güvenilir bir duruma ulaşmanın yolu bu. Tabi kaynakların söylediklerine göre KH’nin kendi içinde pek çok dezavantajı var. Şiddetli, kesintisiz nefret/bencillik en başta bunları deneyimleyen kişiye zarar veriyor ve yol değiştirilmediği sürece en nihayetinde yok oluşa çıkıyor, ki bu bir ceza değil, bireyin amacına ulaşmasıdır bir bakıma. Tüm varoluştan nefret eden ve onu yok etmek isteyen birey bunu doğrudan yapamıyor ama kendini yok ederek aynı amaca dolaylı bir yoldan ulaşmış oluyor.

İyilik-kötülük, pozitiflik-negatiflik, BH-KH dediğimiz şey, öz itibariyle varoluş-yokoluş seçimidir.

Anladığım kadarıyla BH yolu da KH yolu da “Tanrıyım” (varoluşun sonsuz gücününün, potansiyelinin kendisiyim) prensibine, farkındalığına dayalı. KH’de kendi tanrısallığını diğer herkesinkinin üzerine çıkarma, diğerlerini kontrolü altına alma eğilimi var. BH’de sadece kendi şahsının değil, tüm varlıkların, tüm bireylerin de “sonsuz güç/kudret/potansiyel” olduğu (gerçekten bir/tek/aynı olduğu) farkındalığı söz konusu. Bu farkındalık “hizmet” eğilimi doğuruyor. Sonsuz potansiyelin sahibi ve kendisisin; sonsuz yaratıcılığını kullanmaktan, başkalarıyla paylaşmaktan, kutlamaktan başka ihtiyacın yok. İhtiyaç duyana/isteyene yardımcı olmaya can atıyorsun. Hem başkalarına, hem kendine hizmet etmiş oluyorsun. Hem bir/tek/aynı olup hem de ayrı/farklı/bağımsız olmak çelişki gibi görünüyor ama nasıl oluyorsa değil. Anladığım kadarıyla çokluk/farklılık/bireysellik mutlak gerçek değil, “ilüzyon”. Tam bir mutlaklıkta (7. yoğunluk veya 7. yoğunluğun kendi içindeki nihai aşaması) ikilik olamaz, çeşit olamaz, bireyler olamaz. Ama nasıl oluyorsa artık, bu tekliğin, bu sonsuz ve ayrışmamış potansiyelin ışığı kısmi bir şekilde ayrışıyor, bireysel özgür iradeye sahip “uzantılar/tanrılar/ruhlar” meydana getiriyor. Bu konuyla, bu iddialarla ilgili anlayamadığım pek çok şey var ve anladığımı sandığım şeylerde de pek çok hata olabilir. Sadece şu an için anladığım kadarını elimden gelen en iyi şekilde özetlemeye çalışıyorum.
Go to Top of Page

Dionysos


148 Mesaj Göndermiş

Mesajın Eklenme Tarihi - 17/03/2019 :  14:44:19  Kullanıcı Bilgilerini Görüntüle  Alıntı Ekle
Eklenti:
Orjinal Mesajı Ekleyen Astre

Aklıma bu sıralar takılan ve cevabını bulamadığım bir soru var;

Eğer iyi ve kötü birbirini tamamlıyorsa, iyi değilde kötü olmanın ne zararı var? Ya da, tam tersi? KH'de olsak BH'de olsak bir ölçüde evrene yardımcı olacağız. Biz iyi olmayacaksak birileri olacak, biz kötü olmazsak birileri sürecin devamlılığı için olacak, bu durumda kişi kendini en çok ait hissettiği yerde bulmalı, yani kişi kendini iyi hissediyorsa iyi kötü hissediyorsa da kötü olmalı.

Bu durumda iyi ve kötü olmak anlamsızlaşıyor ve kişi ayırt edilmiyor ve süreç devam ediyor (celselerde belirtildiği gibi).

Örneğin şu anda Dünya geçiş döneminde olduğu için kalben iyiliği arzulasamda kötülüğüde istiyorum..

Yorumlarınızı bekliyorum.



---

Celseler de aslında buna uygun yanıtı sağlayacak alıntılar bence var ve şu an PC im olsaydı muhtemelem bir kaç alıntı verir sessizce çekilirdim..

Bence (genel bir) forum tartışma başlığı olarakta asılabilir ya da zaten asılmış ve benzeri eminim tartışılmıştır. (Ben) Bireysel bir bana soru sor algısı yarattıysam ben gerçekten çok özür dilerim eminim öyle demek istememişimdir. Bura bir forum ve ben bunun farkındayım. Ben bunu genel anlamda dedim. Kendi bireysel katkımı, tüm genel foruma herkesle birlikte genel sunmak ama. Dediğim bu olmalıydı. Öyle demediysem özür dileyerek düzeltiyorum. Kendimi açıklayamadım açıklayayamış hissediyorum üzgünüm.

İlk yazdıklarımı da okudum. inanın hiç bir aidiyetlik benimseme duymuyorum
Kendimi nasıl açıklayacağımı bilmiyorum..
Bireysel bir yanıt ya da kanallama sağlama, bilme gibi bir belirtme vermekten içermekten inanın üzgünüm. Bura bir forum ve forum çok kişilik etkileşimdir. Bir başlık açılır herkes tartışır. Ortak tartışılır. Herkes kendindekini ortaya verir birleştirilip paylaşılır. Ben tabi ki burada tek kişiyim ve tek bir katılımcıyım.
Biri vermez, bildirmez, kaynaşılır, birlikte etkileşilir ve tartışılır bunu biliyorum. Yukarıda yazılanlar için tekrar tekrar üzgünüm (özür dilerim ve) üzgün olduğumu ve gerçekten böyle hissettiğimi de belirtmeliyim..
Yani eğer denilenlere yakınlaşılıyorsa da forum kültüründe otonom içsellenmelidir.

İzninizle bir cevap üreteyim mi?

---

İyi ve kötü olmayı buyuran öngören kim?
Bay Nietzsche da sanırım önceleri böyle düşünüyordu.. Sonra Zerdüşt ve sonra Nihilist oldu.
Bay Goethe de yasak aşka tutulmuştu ve intihardan bir roman da Bay Wrethler'ı öldürerek vazgeçti..

KH ta olmak ve BH ta olmak?
Tahir olmakta ayıp değil Zühre olmakta gibi?
Ying Yang gibi mi?
Yani siyah olmadan beyaz olabilir mi?

KH ve BH iki yarı olarak, sonsuza kadar var ve varolacak diyebilirim..
Bu konu da çekimin yayılması toplanması ile ilgili celse okunmalı ve gözden geçirilmeli derim...

İyi olma/hissetme denilen bir tür zihinsel duygusal durum ve tutum mu? Anlamadım
Kendini iyi hissetmeye mi zorluyorsun ya da iyi biri olma.
Koltuğa arkana yaslan keyfini çıkar denir...
Bence şimdi K lar bu durumda bir kaç soru ve açılım yöneltip "O halde kurtul bundan" ve aş bunu felan derlerdi.

Şimdi KH olmak kötü olmak, BH olmak iyi olmak gibi bir tanım yok
ya da mesela K lara sorsak bu oldukça subjektif derdi susarlardı, geçiştirirlerdi.
Bunlar iki yarı . Bir elmanın iki yarısı gibi. Belki tam böyle değil ama böyle gibi.. Döngünün muhteşem bir biçimde kapanması bu ikisinin birbirini tamamlaması ile ilgili bir celse alıntısı aklıma geldi.

Bunlar bu forumda da tartışıldı.. Eminim arkadaşlar da benzer düşüncelere katılıyordur ve belirtmiştir...
Yine PC im olsaydı forumdan alıntı almak aramak ve önceki tartışmalara dönmek isterdim de...

..

Ben celseleri ne kadar okuduğunuzu sorabilir miyim? En azından bir tam tur tamamladınız mı?
Bu tip çelişkilerin çoğunun yarım bırakılmış yüzeysel ve kopuk kopuk parçalı okumalardan olduğunu düşünüyoruz.
Celseler bazen Lauraya da söylendiği gibi tekrar tekrar incelenmeli ve anlanmayan çatışılan konu bence gözden geçirilmeli. Bence kavramlar yanlış anlaşılmış gözüküyor.

Bir kere BH yargılamıyor. Yargısızlık, bu kavramı düşündünüz mü? Özgür irade diyor. BH KH' ın duygularına karşı nötr. İlgisiz . Tam ilgisiz. BH seçmez. Özellemez. Ayırmaz. Hem öznel değil...
KH kendini yargılıyor.
Şimdi BH ta hiç bir yargı yok bakın. Seçme yok. Özelleme yok. tamamen nerdeyse objektif bir düzlem.
Yani örneğin Boks lisansını Boksör olursan, dövüşebiliyorsan ve zaten bunu istiyorsan/seçiyorsan alırsın ..

Bunlar kişiye ön aşılanmış teolojik ve toplumsal geçmiş taban düşünceleri ve zaten bu okuma bunlardan kurtuluşu sağlıyor. En azından biz de, ben de öyle oldu. Ben de bunu yani Kasyopyayı okumadan bu düşüncelerle boğuşurdum, bu tip çelişkilerim vardı. artık yok.
Bunların hepsi bir Tanrının yani üst-üstün varlığın (ve seçici öznenin) bizi seçip ayırdığı, seçmesi, elemesi ve onun gözüne girme çabası yani Teoloji yaklaşımıdır. Biz bunu zaten bunun tersi için okuyoruz. Bu metin bunun tersinden bahsediyor. Kimse iyi özel olmak zorunda değil,kimse diğerine seçilmiyor ve sadece doğal süreçler var diyor...
KH demek bunun tersi zaten.. Ama o da doğal...

Evrene yardım etme?
Bunu söyleyen kim
Sizce evrenin yardıma ihtiyacı var mı ve siz edebilir misiniz? neden? Nasıl?
Mesela evrene ne olur? ne olmaz?
Evren sonsuza kadar var ve yok. Hatırlayın kişi isterse var ve yok edebilir, Başka bir evrende yaşayabilir. Bizim evrenimiz tek evren değil ve sonsuz olası evren var.
Ve biri varolduğunda diğeri önceki yokoluyor ve hiç olmamış oluyor...

Geçiş döneminde olmaktan kastedilen şu .
Bir devir döngü kapanıyor haliyle ruh grupları birleşip buluşuyor bunun etkileşimi var bir kere ve bir de bize göre altlı üstlü etkileşim çok yoğun. Yani bir devir teslim zamanı, ayrışma zamanı, bayrak geçiş..
Mahşer Hasat vb. denen gibi bu... Anlıyor musunuz?

Oğlunuzu ya da kızınızı Orta Çağ da uzak bir kente bir manastıra ya da yatılı okula verdiğinizi düşünün..

Bu kavramı anlamıyoruz o halde şunu vereceğim. Ben Tuzla da askerdim. 1000 den fazla askerdik. Bir gün geldi yarımız kura çektik başka bir kente yollandık... Burada geçiş denen bu. Kavşak.eşik

Birileri yarışmıyor, birileri bizi yarıştırmıyor. Seçmiyor. Bunlar doğal süreçler. Kimse hiç bir şey özel seçilmiyor. Birilerinin özel seçimi yükselişi gibi düşünceler Teolojik düşünce artığıdır.

Bence celse okuması yapmalısın baştan
Bunu açık söyleyeyim

Şimdi iyi kötü gibi karşıtlığa dualite denir ya da felsefe de diyalektik denir. Zıtlar birliği ya da çarpışması denir. Ya da çatışkı denir. Çatışkı olmazsa devinim hareket ve evrim olmaz denir. Yani enerjinin kendi bunu üretir.. Bu uzunla kısa siyahla beyaz kavramı olması gibidir.. Ama emin olun uzunla kısa gibi...
İyi ve kötü demek uzunla kısa gibi genel bir çatışkı...

---

Bir de tekrar şunu belirtiyorum ve belirtmeliyim bakın. Ben bireysel bir yorumcuyum ve forum genel tartışmalarına kendi bireysel katkımı ve yorumumu sunmak isterim.
Ben bireysel bağımsız tek bir okuyucuyum. Celseleri kendimce okudum üzerine düşündüm ve yorumladım. Bunu yorumlamış, okumuş okuyuculardan sadece biri, tek biriyim. Yorumum beni bağlar.

Yukarıda yani başlıkta ilk verilen içeriği yazmış olmaktan üzgün ve çelişik hissettiğimi bugün olsa bunu yazmayacağımı kendimi düzenlemeyi denediğimi ve özeleştiri yaptığımı, birleşik genel forum kültürü ve katkısı üretmeyi önemsediğimi söylemek isterim.
Yukarıda denilenler oluyorsa ve olmuyorsa ben bilmem ve öneremem. Bazen öyle şeyler duyumsanıyor gibi olsa da çelişik ve bulanık bulunan bir alan. Ayrımsayamıyoruz ve kendimizde olanları bir çoğumuz gibi tanımlayamıyoruz. Subjektif çelişik bşr alanda açıklama yapmak inaının boğucu...
Oluyorsa ve olmuyorsa da doğal süreçtir ve kendinden oluyorsa olur olmuyorsa olmaz.. Bir yanılgı üretmek istemem.
Ben kendi bilgi ya da bireysel katkımı, algımı sunuyorum diyelim diyebilirim. Tek bşr tarışmacıyım..

Şimdi farklılıklar renktir.. Böyle anlaşılırsam sevineceğim
...Alternatif bir yorumcu ve kendi ek katkısını üreten ek bir yorumcu kimliği...
Zaman ve fırsat verilirse eminim ben tüm hatalarımı telafi edeceğim...

Edited by - Dionysos on 17/03/2019 16:29:21
Go to Top of Page

fidelista


283 Mesaj Göndermiş

Mesajın Eklenme Tarihi - 17/03/2019 :  20:30:48  Kullanıcı Bilgilerini Görüntüle  Alıntı Ekle
Açken sen sen değilsin,yani Kh gezegeniide sen sen olamazsın.
Go to Top of Page
  Önceki Konu Mesaj Sonraki Konu  
 Yeni Konu Aç  Konuya Cevap Ver
Forum Seç:
Başkalarına Hizmet Forumu © Kasyopya celselerini ve diğer mesajları farklı ortamlara kopyalamadan önce lütfen izin isteyin: baskalarinahizmet@gmail.com Yukarıya git
Snitz Forums 2000

Design by Sizinsayfaniz.com

Bu sayfa 0,38 saniyede oluşturuldu.